’’ SBN Sigorta 2016 yılını karlı bitirdi ‘’

SBN Sigorta, 2016 yılı finansal sonuçlarına göre karlı büyümesini sürdürdü. ‘’ SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜME / SÜRDÜRÜLEBİLİR KARLILIK ‘’ ilkesi ile devam eden çalışmaları sonucunda , SBN Sigorta’nın  elde ettiği kâr, bir önceki yıla göre yüzde  45 arttı. SBN Sigorta üretimini de bir önceki yıla göre yüzde 30 arttırdı.

 

2016 yılını 21,8 Milyon TL. karla kapattıklarını, öz sermayelerinin %104 arttığını söyleyen SBN Sigorta Genel Müdürü Recep Duray , prim/kar oranında geçen sene olduğu gibi bu sene de ilk 3 şirket  arasında olduklarının altını çizdi.

 

Şirketin karlı ürünleri seçerek , belirlediği alanlarda büyümesine devam ettiğini ve  bu sonuca ulaştıklarını belirten Duray ; 2016 yılının  genelinde  güçlü bir performans sergilemeye ve karlı büyümeye devam ettik. Yıl boyunca sadece gelirimizi artırmadık, aynı zamanda iş ortaklarımıza uygun ürünlerde hazırladık, hedefimize ulaşmak için çok çalıştık. 10 yıllık planımızın 5 yılını bitirdik ve önümüzdeki 5 yıl içinde yeni ürünlerle  verimliliğimizi artırmak ve finansal hedeflerimize ulaşmak için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

 

SBN SİGORTA’nın ,  müşterilerinin  kolay ve doğru hizmet alabilmesini temel iş prensibi olarak benimsediğini belirten Duray ;’’ Operasyonlarımızı güçlendirmeye devam ettik .2016 yılında yetkili acente sayımız yüzde 16  arttı .Acentelerimiz için en önemli stratejimiz ulaşılabilir olmak. Bu nedenle sınırlı sayıda acentelik veriyoruz. Acentelerimize verdiğimiz hizmetin kalitesi bizler için çok önemli. Acentelerimize dinamik bir yapı içinde hizmet vermeye çalışıyoruz .Acentelik faaliyetleri her ticari işletme gibi sürdürülebilir olmalı , bunun için acentelerimizin portföylerinin sadece oto değil , oto dışı sigortalardan da oluşturarak  , dengeli olmasını önemsiyoruz. Dengeli portföy yapısına sahip acentelerin faaliyetlerini sürdürmesi çok daha kolay oluyor. Acentelerimizin  genel karlılığa katkı sağlayacak ürünlerin satışına yönlendiriyoruz. Az sayıda acente ile kapsamlı çalışmayı tercih ediyoruz. Bu tip acentelere butik hizmet vererek, acente dağıtım kanalımızda  üretimimizi arttırmayı hedefliyoruz.Biz, her sigorta şirketi gibi oto dışı branşlarda yoğunlaşan bir acente yapısını tercih ediyoruz. Bu rakamlara ulaşan acentelerle daha hacimli ve rahat çalışıyoruz. Özellikle proje işlerinde çok başarılı iş ortaklıklarımızda oluyor. Geçen yıla göre bu alanda da müşteri adedimizi arttırdık.

 

Öte yandan son 3 yılda anlaşmalı servis ağlarını tüm Türkiye çapında iki katına çıkarttıklarını ve bununda  müşteri memnuniyetini oldukça arttırdığını belirten Duray sözlerini şöyle sürdürdü; ‘’Hem müşterilerimize hem de iş ortaklarımıza kendimizi en iyi şekilde anlatarak verimli iş modelleri oluşturduk ve operasyonel kanallarımızı güçlendirdik. Önümüzdeki dönemde de belirlediğimiz alanlarda  büyümek, iş ortaklarımız ve müşterilerimizle uzun vadeli ilişkiler kurmak ve iş süreçlerimizle, hem verimliliği hem de müşteri hizmet kalitesini artırmak üzere , belirlediğimiz öncelikler için çalışmaya devam edeceğiz.

 

2012 yılından günümüze Şirketimizin gelişimi  istikrarlı bir şekilde devam ediyor. Başarılarımızı 2016 yılında kar ve büyüme ile  taçlandırdık. kurumsallık anlayışımız, deneyimimiz, mali gücümüz, yetkin ekibimiz ve teknolojik altyapımız ile müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun ürün ve hizmetler geliştirmeye tüm  gayretimizle devam edeceğiz.  ’’