Banka sigortacılığının en etkin şekli

SBN Sigorta Genel Müdür Recep Duray sektöre dair önemli açıklamalarda bulundu

SBN Sigortada “yeniden yapılandırma” çalışmalarını başlatan Genel Müdür Recep DURAY , uyguladıkları stratejilerin olumlu sonuçlarını geçen seneden itibaren görmeye başladıklarını belirtti.

2012 yılında zararını en çok azaltan şirket olan SBN Sigorta , 2013 yılının her iki çeyreğinde de kar açıkladı.

SBN Sigorta Genel Müdürü Duray “ Şirketimiz 6 aydır üst üste kar açıkladı. İlk yarıyı 1 Milyon TL.’ nın üzerinde bir karla kapattık ve yıl sonu kar hedefimizi yukarıya doğru revize ettik. Birçok şirketin aksine şirketimizin mali gelirinin çok az olduğu düşünüldüğünde bu kar rakamının öneminin daha da arttığını düşünüyoruz. Sigortacılık teknik karı sonucunda oluşan bu kar , ekibimizin doğru risk seçimi ve fiyatlandırma yapmasının bir sonucudur” dedi.

Büyüme stratejilerini , önceki yıllardan farklı olarak ‘’banka kanalı ‘’ olarak belirlediklerinin altını çizen Recep Duray , banka sigortacılığını en etkin şekilde kullanmaya çalışırken , performanslarını da iş kollarına özel olarak hazırladıkları ürünler ile sürekli canlı tuttuklarını belirtti.

SBN Sigorta ‘nın banka sigortacılığı dağıtım kanalını en etkin kullanan şirketlerden biri olduğunu ve 2013 Haziran sonu bankasürans üretim paylarının %64 olarak gerçekleştiğinin söyleyen Duray ; ‘’Çalışmalarımızı Şekerbank’ın konsantre olduğu alanlara , iş kollarına özel çözümler üreterek sürdürüyoruz. Hedefimiz Şirketimizi , sağlıklı bir portföy yapısına kavuşturmaktı . Bunu gerçekleştirirken Şekerbank’ın gücünü, konsantre olduğu alanları, müşteri portföyünü doğru kullandığımıza inanıyorum ’’ dedi. Riskli hastalıklar için Türkiye’de ilk defa sunulan ‘’ikinci görüş ‘’ hizmetini ,yine Türkiye’de bir ilk olan ‘’yardımcı kadın ‘’ ile herhangi bir kaza sonucu sigortalının araç kullanamaması durumunda ‘’taksi giderleri ‘’ni de yeni ürünleri ile hayat geçirdiklerini kaydeden Duray ; ‘’ Tüm bu ürünleri hazırlarken temel çıkış noktamız , ihtiyaç anında ürünlerimizi satın alanların yanında olmak ve risk gerçekleştiğinde ‘’ teşekkür ederim , iyi ki bu ürünü satın almışım ‘’ demeleri.’’